onsdag 10 februari 2016

Nya material, nya former, massor med idéer..



Så mina pärlor ligger lite på vänt..  
Det finns sååå många saker jag vill skapa med mina händer.
Tiden räcker verkligen inte till och ibland känns det som om det kokar i skallen :)
Men jag är glad eftersom jag har möjligheten att skapa,
både enskilt och i sällskap med likasinnade.
Det är häftigt hur mycket inspiration jag får av andra kreativa människor,
både i verkliga livet och i cybervärlden.

Nu till helgen ska jag också boka plats på årets Craft Camp i Olustvere, Estland.
Den veckan ser jag så mycket fram emot!!
Är du intresserad så kika in här http://www.kultuur.ut.ee/en/craft-camp








Idag är jag ledig, så det blir en kopp kaffe & virkning, det som jag är "hooked" av just nu :)
Ännu en börs är på gång.




Ha en fin onsdag!
Maria


Inga kommentarer: